Sitrep: karman laki iskee vuorenkokoisten graniittilohkareiden painolla.

Ja minä kun olin niin aikonut hoitaa kyseisen asian täydellisesti, kun ei ollut vanhaa huonoa painolastia haittana. Vaan ei, kun on surkea ja laiska ja saamaton, niin mihinkäs siitä pääsisi vaikka kuinka aikoisi.

Vihaan kaikkea ja itseäni eniten.

P.S. Olen myös ns. v*n ilkeä ihminen. Kun olen sydänjuuriani myöten kypsynyt johonkuhun, ärsyynnyn suunnattomasti pelkästä ko. ihmisen kommentin näkemisestä jossain yleisessä tai toisen tutun omassa verkkotilassa. Ja lisäksi siitä, että ko. ihminen on niin älyttömän typerä, ettei edes tajua olevansa typerä myös muiden mielestä kuin minun, joka ilmaisin närkästykseni.

(...Voi taivas, olen niin pahalla päällä, että menin kaiken tämän jälkeen olemaan julkisesti eri mieltä sca_snarkissa. Ei, asia ei liity mitenkään edelliseen, oli täysin eri juttu, mutta ärsyttävä sekin - ja mikä pahinta, sellainen mikä koski todellista eikä hypoteettista asiaa.)